Fans voelen zich enorm opgelicht vanwege de inhoud van de giftbox
Dat Monica Geuze zich niet alleen focust op YouTube, blijkt uit haar laatste project. De YouTube-ster bracht onlangs haar eigen magazine uit met daarbij een giftbox. Deze giftbox konden fans voor 70 euro bestellen en naar verluidt heeft de box een waarde van meer dan 300 euro. Tot grote verbazing van haar fans bleek dit echter heel anders. ‘Om te janken’, klinkt het op Twitter.
Geheime giftbox
Enige tijd geleden kwam Monica Geuze met heuglijk nieuws. De blondine bracht in samenwerking met The Boxing Club een giftbox op de markt en die had volgens hen een waarde van minimaal 300 euro. De inhoud van de box bleef geheim. Fans wisten alleen dat de zwarte kimono waarin Monica paradeert op de reclame voor de box, er sowieso in zou zitten. De kimono kostte volgens Monica flink wat geld, dus het leek een goed aanbod.
“Een lachertje”
Onlangs ontvingen de kopers de giftbox en al gauw barstte het internet los. In de box zat inderdaad de kimono, maar daarnaast ging het voornamelijk om kleine testverpakkingen. Op een notitieboekje, ketting van Monica’s sieradenmerk, zonnebril, haarlakbus en chocoladereep zaten er geen producten in. Op Twitter verschenen verschillende berichten waarin de giftbox van Monica ‘een lachertje’ werden genoemd. ‘Om te janken’, ‘De box is erg teleurstellend!’ en ‘Oplichtende blogster’, klinkt het op Twitter.
Unboxing video’s
Ook mede YouTubers lieten weten wat zij van de giftbox vonden. Op YouTube verschenen meerdere video’s waarin de giftbox van Monica Geuze uitgepakt werd. “Ik vind dit 20 euro waard. Je hebt 50 euro gedoneerd. Dit is gewoon: wat ligt er nog achterin het magazijn waar we toch vanaf moeten? En dat verkopen we voor veel te veel”, liet Mark op het YouTube-kanaal van Marlous Maas weten.
Monica over de box
De Monica Geuze box kunnen mensen bestellen bij The Boxing Club. Ook op de website is nogmaals te lezen dat de box een minimale waarde van 300 euro heeft. Monica gaf in een gesprek met Shownieuws aan zelf erg tevreden te zijn over de box: “Wij hebben erg ons best gedaan om er een leuke box van te maken en vinden ook dat dat goed gelukt is. (…) De reacties die ik krijg zijn gelukkig overwegend positief, maar helaas kun je niet altijd iedereen tevreden stellen en zijn er ook mensen minder positief. Het is uiteraard de intentie geweest om iedereen blij te maken met de box.” De vlogster geeft daarnaast aan zelf erg blij te zijn met de box.
Lees ook: Doutzen Kroes imponeert volgers met killer body op Instagram
Bron: RTL Boulevard | Beeld: Videostill YouTube